Det ska gå/Ça va aller

Nu är jag SÅ LESS. AAAH! Inte orka packa den väska!!1 Känns som att jag har packat i en evighet men att det inte blir mindre grejer! Liite stressad över utrymmet kanske jag är också... Men jag vet att det ska gå. Väska numero uno är så gott som klar. Den väger 21,2 kilogram för tillfället. Om det finns plats kvar? Mjaa, man kan väl trycka i lite mer om man vill. "Ingenting är omöjligt!" som Gunde säger.

Idag har jag annars hunnit förbi på gymmet. Sedan har jag tagit det allmänt lugnt här hemma. Nu ska jag ta en paus från packandet och dricka en kopp te! Sedan blir det till att fortsätta imorgon! 

/J'en ai maaarree! Je ne veux pas faire les valises... Il se sent comme je les ai fait pour une éternité, mais les affaires ne jamais disparaissent! Je suis un petit peu stressée sur l'espace. Mais je sais que ça va aller. La valise numéro un est prête. Elle pèse 21,2 kilos pour l'instant. Si il y a plus espace? Si on presse un peu peut-être. Rien n'est impossible!

Sinon, je suis allée au gym aujourd'hui. J'ai eu une journée tranquille. Maintenant, je vais faire une pose, et boire du thé! Et puis, je vais continuer avec les valises demain.


Jag tog en go'fika på diverse kakrester! :D /J'ai pris un bon goûter! :D

Och jag har fräsat till naglarna! :D /Et j'ai mis vernis à ongles! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0