Sista kvällen/Le dernier soir

BUÄÄ, hjälp! Det är så tomt på mitt rum. Det känns väldigt konstigt allting. Jag sträckte mig precis efter hårddisken som ligger i byrån bredvid sängen... Men det fanns ingenting där. :(

Idag var jag på gymmet på morgonen, sedan på eftermiddagen så fixade jag iordning allt inför imorgon medan jag lyssnade på Metallica. Det enda jag har kvar att göra imorgon är att lägga in de sista prylarna och fixa matsäck. Och göra mig klar och äta frukost då såklart. Tåget går klockan 06:06, så mitt alarm kommer ringa klockan 4:30, hurraa! Ja, det kanske är lite väl tidigt, men det sista jag vill göra imorgon är att stressa.

Sedan var Inga här ikväll och vi bytte lite bilder sinsemellan. Hon stannade på middag och fick med sig resten av lördagens kaka hem. Jag höll på att börja grina igen när jag sade hejdå till henne... men vi kommer ses snart igen! Fina Inga!

/C'est tellement vide dans ma chambre. Il se sent bizarre. L'armoire et tous les étagères et les tiroirs sont completement vide.

Aujourd'hui, je suis allée au gym pour le dernière fois. Et à l'après-midi j'ai fait tout pour le voyage demain au même temps que j'ai entendu à Metallica. Les seule choses je dois faire sont mettre les derniers affaires et preparer un petit quelque chose pour goûter. Le train départ à 06.06 du matin, donc je dois me reveiller à 4.30, hourraaa... Oui, c'est peut-être un peu trop tôt, mais la dernières chose que je vais faire demain, c'est stresser.

Inga était là ce soir aussi. On a échangé des photos entre nous. C'était vraiment sympa d'elle rencontrer ce dernier soir. J'ai presque commencé de pleurer quand on a dit au revoir. Mais on va rencontrer bientôt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0