So it has begun...

Idag blev det inget gym, dels för att jag hade annat för mig, som att pyssla med morgondagens presenter. Och dels för att jag varit tvungen att stanna hemma utifall Louise, som är på födelsedagskalas, skulle ringa hem och be om att få hämtning. Dock så har hon fortfarande inte ringt, hm...

Hur som helst, grej of the day: packa. Konsten att rulla kläder är ett faktum. Lika bra att börja nu när jag har lite tid över. För annars kommer jag väl sitta där de sista timmarna med hjärtklappning och inse hur mycket jag har kvar att trycka ner. Det är ändå mer än man tror...säger hon och sväljer högt. Nämen, det här ska väl gå! Bra att jag börjar i tid, jajamän! Då är det mindre risk att jag glömmer något också. Frågan är bara, hur mycket kan jag pressa ned redan nu, utan att sen behöva sucka högt för mig själv om jag behöver något och tänka "VARFÖR packade jag ned detta!?" medan jag river upp halva väskan.


/La tâche pour le jour: faire les valises. C'est bien que je commence maintenant déjà, parce que sinon je vais être totalement stressée les dernières heures et pense qu'il n'y a plus place pour tous mes affaires. Franchement, il y a plus qu'on croit. Mais ça va aller! Mais la question est combien je peux mettre dedans sans je vais avoir besoin de quelque chose et regretter que j'ai mis, au même temps que je défais la valise.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha åh, vi kan skypea dagen innan när du packar? :D Så har vi packat tillsammans både på ditvägen och hem.

Svar: Hah, joo, det kan vi göra! n_n Eller har du tid att skypa ikväll?
Jasmin Bernroth

2012-07-06 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0