Sommaren 2012

Jag passade på att ge familjen deras present tidigare ikväll då alla var samlade. De verkade tycka att det var en otroligt bra idé jag kommit på och de blev jätteglada! Men för att undvika en cryfest där jag var enda gästen så började jag blicka framåt istället.

Faktiskt så kunde jag inte somna igårkväll för att jag var så himla peppad över alla framtida projekt eller sommarens "must-do's". Så jag tänkte att jag kunde skriva ner dem och dela med mig! Vissa saker är lite mer enkla och vardagliga medan vissa andra kräver lite längre tid. Och nu när ändå hela juni gått och vi är på väg in i juli så kanske man inte ska skriva "sommaren", utan snarare bara "framtiden". Tiden räcker ju inte tiiill! Men nåväl! Here it comes!

Sommaren 2012's must-do:
  • Byta sovrum (vilket innebär mätning, planering, möblering och inredning - löööööv it!)
  • Cykla mer
  • Fika mycket (både baka själv och gå på caféer - med sällskap såklart, who's with me?)
  • Plantera blommor och grönsaker
  • Laga mycket god mat
  • Ha grillfester och middagsbjudningar
  • Umgås extra mycket med vänner och familj
  • Bada i havet
  • Rensa upp hemma
  • Anordna pick-nickar (och utflykter rent allmänt)
  • Se massa filmer
  • Bo i sommarstugor

Kommentarer
Postat av: Andrea

I AM WITH YOU!!!!!!!!! (...på allt förutom kanske att plantera blommor och städa. Haha!)

2012-07-06 @ 22:48:41
URL: http://puffmamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0