Cent/Centimes


Cent. Fyfan vad jag hatar dem. VARFÖR ska det finnas så många? Varför ska de finnas överhuvudtaget? Euro är verkligen en värdelös valuta.

Bra då att jag och Louise ska åka buss till stan om en stund, och jag ska betala busschauffören med endast mynt. MOAHAHAHAHA, äntligen blir jag av med de små jävlarna!

/Centimes. C'est la merde. Euro, c'est nul. Donc, c'est super que moi et Louise allons aller au centre-ville en bus et je vais payer le billet avec tous mes centimes. MOAHAHAHA, enfin je m'en débarrassent!

Mina pengar - Louises pengar./Les miens - l'argent de Louise

Kommentarer
Postat av: Benji

HAHA, man blir verkligen irriterad på dom små jäklarna. Alla kopparmynt känns ju helt onödiga, är det värt att ha mynt mindre än 10 cent? Jag tänker bara på Dexter's Lab när han ska köpa glass för småpengar, sjukt classic! xD Du kommer ju hem snart, herreguuud! Jag har jättemånga pass på apoteket i juli, men vi ska ändå hinna hänga massor på kvällarna tycker jag! :D

2012-06-29 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0