Change of plans

Ikväll så hade jag tänkt mysa med en fransk film och kanske lite popcorn (om crêpes-koman skulle ge med sig d.v.s.), men sedan blev jag medbjuden ut av gänget, och kände att jag kanske borde ta och passa på. Film kan jag kolla på i stort sett när som helst liksom, men de andra har jag bara tid att träffa i... exakt en månad till. Shiit bah, vad tiden går fort. Och vad tränar franskan bättre än att ge sig ut i verkliga livet?

Så ja, såhär ser jag ut ikväll! Mitt hår var i ganska dåligt skick, så gjorde en fiskbensfläta för att försöka rädda upp situationen. Det blev ganska bra faktiskt!


/Ja regarderais un film français ce soir, mais les gens vont sortir et ont m'invité. Je peux regarder un film n'importe quand, mais je peux seulement rencontrer les autres pendant une mois plus. Oh la la, le temps passe très vite. Alors, on sors. Et voilà, ça c'est moi ce soir! Mes cheveux étaient un cathastrophe, mais j'ai fait une tresse d'arêtes. Je pense ça marche!

Kommentarer
Postat av: Andrea

vackra du!

2012-06-08 @ 23:59:38
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0