Pyssel/Bricolage

Just nu sitter jag och pysslar lite med familjens present och lyssnar på Queen. Äkta lycka kallar jag det. Men jag tänkte inte lägga upp bilder förrän allt är klart, med risk för att avslöja allt för mycket.

Jag har hunnit med massa grejer på morgonen; köpt baguett och kött, hämtat ut mamsen skor som hon beställt och även hunnit med lite shopping på stan. Vad jag köpte ser ni här nedanför! Hihi! Ha en fin fredag! Nu ska jag mysa vidare!

/Je bricole un peu avec le cadeau de la famille pour l'instant et entends à Queen. Quel bonheur. J'ai aussi fait pleine des choses ce matin; j'ai acheté de la baguette et de la viande, cherché les chaussures que ma maman a acheté et aussi fait un peu du shopping en ville. On peut voir les choses ci-dessous. Bonne journée!

Dessa skålar har jag gått och dreglat över i fleera veckor. Och äntligen köpte jag dem!

Det blev även såna där mysiga boll-lamps-girlanger. HUR fina som helst. Jag börjar få en vision över hur jag vill ha det på mitt rum när jag kommer hem!

Och sist, men absolut inte billigast; mamsen skossingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0