Nu får jag besök!/Je vais avoir des invités!

De senaste dagarna har jag haft ganska mycket att stå i, så det har blivit lite glest här på bloggen. Igårkväll så var det i alla fall genrep på stora scenen som sagt. Violette skulle vara där från 14.00-16.00, men det hela var nästan en timme försenat, så istället för att kunna vara hemma och göra klart allt i ungefär en timme efter att jag skjutsat hem Violette igen, så var jag bara tvungen att slänga ner allt och åka. Men jag hade inte behövt stressa egentligen... Vi skulle vara där 18.00, men eftersom vi dansar typ tredje sist på hela föreställningen så repade vi inte förrän typ halv elva på kvällen. Dock så låg stället någon heelt annanstans än jag trodde, så det tar 25 minuter att köra dit. Men det gick bra i alla fall! Och det var jätteroligt. Kommer verkligen sakna min lilla grupp, även om jag inte ens vet vad alla heter... Mitt i allt så började jag dock nysa jättemycket och näsan började rinna. Och nu sitter jag här med ont i halsen. Fy. Fan. Säger jag bara. Alltid bra timing, som vanligt! Ironyyy. Men så länge det inte blir värre så är det väl okey antar jag... Men det har fortfarande tid på sig att eskalera, föreställningarna är ju imorgon och på lördag. GO AWAY, YOU!

Jag tror mycket beror på att jag inte har sovit så mycket de senaste dagarna. Jag har en tendens att lätt bli krasslig då. Så jag ska nog powernapa en stund i eftermiddag, och försöka lägga mig tidigt ikväll. Hur jag nu ska göra det, för MAMSEN KOMMER JU IKVÄLL!! ♥ ÖVERPEPPAD TJEJ! Sen kommer ju BENJI OCH SANDRA hit imorgon också!! YÄH YÄH, BESÖK!! Hahah, okey, nu räcker det med caps lock. Men jag är peppad, som ni kanske förstår! :D Det innebär ju dock att det kommer bli lite glest här igen. Så, auf wiedersehen!

/Ces derniers jours, j'ai eu beaucoup de choses à faire, donc je n'ai pas eu de temps pour écrire ici. C'état la répétition géneral hier soir. Violette serait là de 14h à 16h, mais le tout avait une heure de retard, donc au lieu de je pourrais prendre beaucoup de temps pour organiser mes trucs, j'ai dû faire ma valise vite et partir tout de suite. Mais je n'avais pas besoin de stresser. On serait là à 18h, mais parce que notre group danse presque dernière au spectacle, on a danse vers 22h30 hier. Et le lieu où on va danser était pas du tout où j'ai cru. Il fait 25 minutes en voitures! Mais il a bien passé quand même. Et c'était très rigolo là bas. La group va me manquer, même si je ne sais pas les noms de tous les filles... Toutefois, j'ai commencé de beaucoup éternuer hier. Et maintenant, je m'assieds ici avec maux à la gorge. Merde. Toujours au bon temps! Ironiieeee.

Je crois que ce dépend de je n'ai pas beaucoup dormi ces derniers jours. Alors, je vais me reposer un peu cette après-midi, et essayer de me coucher tôt ce soir. Si c'est possible, parce que MA MAMAN VIENT CHEZ NOUS CE SOIR!! ♥ Et aussi, mon frère et sa petite copine viennent demain!! OUAIS, DES INVITÉS! Ça veut dire que je ne vais pas beaucoup écrire ici. Donc, à la prochaine!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså jag måste bara säga att jag är sjukt imponerad av att du översätter alla inlägg. SJUKT imponerad.

2012-06-16 @ 23:56:15
URL: http://puffmamaa.blogg.se/
Postat av: Janne

Ursäkta att jag inte hunnit följa med din blogg varje dag, har nu någorlunda kollat ifatt. Jag har kämpat med årets deklarationer i sinnes sista tiden, men fick in dom i tid även i år, gjorde de sista igår. Pust. Sedan tog jag fram balkongstolen, har inte haft tid sitta där hittills. Men det är för kallt i år att sitta ute, när ska sommaren komma egentligen...

Nästa vecka åker jag till Gholam och efter det ska jag och Per några dagar till Prag. Spännande, tror det är i stil med Budapest, gamla hus och sånt.

Kul att Parvin, Benji och Sandra besöker dig. Jag hade gärna även också kommit men nu är jag kattvakt istället.

Jag håller med Andrea, jag är också SJUKT IMPONERAD att du översätter till franska. Nu kan du ju språket helt flytande. Tänk på det jag tipsade om att du kan undersöka om du kan jobba som reseledare, kan vara spännande jobb.

Jag är också imponerad över den döende svanen, att dansa på tå så länge...

2012-06-17 @ 12:57:47
Postat av: Linnéa

Åh vad kul att du ska få besök, eller, de kanske redan pallrat sig hem, isåfall, hur var det?:D Kram!

2012-06-19 @ 09:43:04
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0