Dag 283/Jour 283

Detta har jag gjort idag:
  • Epilerat benen.
  • Skickat ut inbjudningar till min planerade avskedsmiddag.
  • Målat naglarna.
  • Grinat till finalen av "So You Think You Can Dance", säsong 2.
  • Ordnat med en grej till familjens present.
  • Dansat.
Jag glömde förresten säga förut att jag i söndags fick en present av familjen. Ett helt eget, sprillans nytt crêpesjärn. Jag blev så rörd och lycklig att jag började gråta. Den skickades direkt hem med mamsen och Kent. nu blir det crêpes hemma hos mig varje fredag!


//Ce que j'ai fait aujourd'hui:
  • Enlevé les cheveux sur mes jambes.
  • Envoyé des invitations à mon fête d'adieu.
  • Mis vernis à ongles.
  • Pleuré à la finale de "So You Think You Can Dance", saison 2.
  • Arrangé une chose du cadeau à la famille.
  • Dansé.
J'ai oublié que dire que j'ai reçu un cadeau le dimanche de la famille. Un tout nouveau machine à crêpes, seulement pour moi! J'en étais tout remué et heureuse, donc j'ai commencé à pleurer. Ma maman a le pris quand elle est rentrée. Alors, on va manger de crêpes chaque vendredi chez moi!
Det blev neongult den här gången. / Je choisissais jaune fluo cette fois.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0