Helgen i helhet/Le week-end en entier

Jag tänkte inte säga så mycket idag. Vill bara påpeka att jag är sjukt trött efter att ha spelat "Just Dance 3" i lite över två timmar idag. Varför gymma när man kan stå och skaka sina lurviga i vardagsrummet och bli precis lika svettig? Här kommer bilder från helgen i alla fall!

/Je ne vais pas dire beaucoup aujourd'hui. Je vais seulement raconter que je suis très fatiguée après jouer "Just Dance 3" pendant un peu plus que deux heures. Pourquoi aller à la gym quand on peux danser dans le séjour et suer également beaucoup? Maintenant, quelques photos de ce week-end.


Sidonie, en av barnen i Ingas värdfamilj fyllde två år igår./La petite Sidonie dans la famille d'Inga avait deux ans hier.




Två veckor gammalt föl!/Un poulain qui a deux semaines!

Vi fyndade på Noz - en affär som säljer överblivna varor av samma kvalité men till ett superlågt pris./On a fait un peu de shopping à Noz - un magazin qui vende n'importe quoi de la même qualité mais au prix super bas.

Jag hittade svenska pepparkakor!/J'ai trouvé de pain d'épice suédois!

Vi såg när den andra dottern Milla dansade. Hennes grupp var rosa pantern, hur söta som helst!/On a regardé l'autre fille, Milla, quand elle a dansé. Son group étaient la panthère rose, trop mignons!

Dagen därpå lekte vi med familjen Potato Head./Le lendemain matin, on a joué avec la famille patate.

Jag fick även en present av Inga från Finland; lite finsk choklad och en Mumin-mugg. JAG ÄLSKART!/Inga a aussi me donné du chocolat finlandais et un mug au Moumin de la Finlande. J'AIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0