Mums!/Miam-miam!

Idag gjorde jag ett kärt besök på gymmet, som jag inte varit till på över fem veckor. Det gick trögt, men det var jätteskönt. Sedan har det varit jättefint väder här hela dagen, så jag låg och solade i någon timme på eftermiddagen. Jag satsar på ett nytt smeknamn; Pepparkakan.

Sedan så har vi ätit go'burgare ikväll och göttigaste pommes fritesen. För sista gången. Buhuuuu! :( Hur ska jag klara mig nu?! Efter det har jag sedan legat i soffan och väntat på att matkoman ska avta. Och det har den fortfarande inte gjort, haha!

Imorgon är vi bjudna på 60-årskalas och ska äta på en superfancy restaurang. Jag kommer sitta vid ett ungdomsbord, så det ska bli spännande! Nu ska jag nog spela Sims en kortis, sen bums i säng. Är sjukt trött. Godnatt på er fina!


Göttigaste målet i stan!


/Aujourd'hui, je suis allée au gym. Je n'ai pas été là pendant cinq semaines. C'était sympa. Après, j'ai bronzé pendant deux heures sous le gros soleil. Mon nouveau surnom va être "pain d'epice".

Puis, on a mange le mieux hamburgers et les mieux pommes frites qu'il y a! Pour la dernière fois. :( Après, j'ai dû me reposer sur le canapé après tout les aliments.

Demain on est inviter à un grand fête d'anniversaire dans un restaurant de luxe. Je vais m'asseoir avec les ados, ouaais! Mais maintenant, je suis super fatiguée et je vais me coucher. Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0