Slutet gott/Bonne fin

Dagens höjdpunkter: handlade, skickade in en jobbansökan, dansade. I inbördes ordning. Annars har jag inte gjort ett smack idag. Totalt värdelös dag. Satt bara och räknade minuterna till kvällen i stort sett så att jag kunde åka på träningen. Den blev ju en otrolig humörshöjare å andra sidan. Nu börjar det bli nära till föreställningen; två tillfällen kvar. Känner mig inte lika stressad som för några dagar sen, för det går inte så pjåkigt ändå tycker jag. Det blir bättre och bättre. Men jag är inte riktigt där än. Sen så dansade vi i dräkterna idag, och de är väl något av det mest obekväma jag någonsin haft på mig. Cameltoe, creditcard och strypgrepp - allt på samma gång. Men vi ser ju alla i stort sett likadana ut, så det är tur man inte är ensam.

/Les points culminants de la journée: faisais les courses, enyoyais une demande de travaille, dansais. Sinon, j'ai absolument rien fait aujourd'hui. Une journée trop nulle. J'ai seulement compté les minutes à mon cours de danse que j'avais ce soir. Mais ça faisait tout la soirée beaucoup mieux. Le spectacle s'approche; il reste seulement deux cours. Mais je ne suis pas aussi stressée maintenant qu'il y a quelques jours. C'est pas trop mal maintenant en fait. Mais il reste beaucoup à faire quand même. Nous avons aussi dansé avec les costumes aujourd'hui. Ils ne sont pas du touuut confortable. Heureusement, on n'est pas tout seul, parce que toutes avons le même costume.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vart har du sökt jobb? :D



Och... HAHAHA! Låter som en riktig fräsig outfit hörruu :'D

2012-06-04 @ 23:15:46
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0