Comme la cerise sur le gâteau

Dagens themesong: Don't Stop Me Now - Queen.

Imorse försov jag mig nästan en hel timme, tack vare att jag sov så jäkla bra att jag inte ens minns att jag stängde av larmet. Men det var bara att gå upp som vanligt, förutom att jag hade all världens tid att äta frukost då jag kunde äta efter jag lämnat Violette i skolan, så då satsade jag lite extra.

Efter lunch skulle jag sedan ta en promenad och inviga mina nya shorts, men precis som jag öppnade dörren så började det regna. No problemo, tänkte jag, och satte bara på mig långbyxorna istället. Det var faktiskt otroligt skönt att gå i regnet, det var 25 grader i luften liksom. Jag trallade på och kände för att sätta på "Don't Stop Me Now" medan jag promenixade, men den hade jag inte på mobilen tyvärr. Och dessutom så pajade en av hörlurarna helt random mitt under powerwalken. Men jag kunde faktiskt inte brytt mig mindre. För jag ska ändå få en ny mobil när jag kommer hem! :D

Sen så ringde jag ett samtal till fina mamsen! ♥ HIHI! Som kommer hit om en veckaa!

Som grädden på moset så har vi även ätit tacos till middag. Shit, vilket flyt jag haft idag. And don't you dare stop me, säger jag bara, haha! Ajöken fröken!

En gammal goding från 2007. (Une vieille photo de 2007.) I miss you mammiii! ♥

/La chanson de la journée: Don't Stop Me Now - Queen.

Je me suis révellé presque une heure trop tard ce matin, parce que j'ai dormi super bien, et je ne me suis pas souvenue que l'alarm a sonné. Mais j'ai me levé normalemant quand même, sauf que j'avais beaucoup de temps pour manger le petit déjeuner après j'ai laissé Violette à l'école.

Après le déjeuner, je me promènerais avec mon nouveau short, mais just quand j'ai ouvert la porte, il a commencé de pleuvoir. Pas de problèmes, j'ai pensé, et prenais mon long pantalon. C'était vraiment sympa de me balader quand il pleuvait, parce que il fallait 25 degrés en l'air. Soudain, un de mes écouteurs à brisé, mais je m'en fiche, parce que je vais recevoir un nouveau téléphone quand je rentre en Suède! :D

J'ai aussi téléphoné à ma maman aujourd'hui! ♥ Elle vient ici dans une semaineee!

Comme la cerise sur le gâteau, on a mangé le tacos ce soir. Quelle journée! À bientôt!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Aaww, värsta fint. Jag älskar dagar när allt känns hur bra som helst trots att vissa saker inte går vägen. Man försover sig, och livet är bra ändå. Det regnar, och livet är fint äändå. Du säger queen, men jag säger KUNG! Hahaha.



/smörbollen

2012-06-07 @ 21:26:36
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0