Auf wiedersehen

Ikväll har vi tagit farväl av en av tyskorna som åker hem imorgon. Väldigt trevlig kväll i sin helhet, förutom att det inte alltid var så himla trevlig ljudvolym där inne eftersom det var ett gäng killar som höll svensexa. Självaste blivande maken var inte där dock för att han var tvungen att jobba. Glömde även kameran, så det bjuds tyvärr inte på några bilder från kvällen... Vi samlades alla på standardpuben i alla fall och beställde dit en jumbopizza som vi delade på åtta. Skinka, bacon, chorizo, ost och ägg. God var den. Sen satt vi mest och pratade hela kvällen. Känns skönt att få träna på sin franska ute i det fria sådär, men det är ju inte länge till eftersom alla börjar åka hem nu. :( Dock så failade jag ganska hårt på vägen hem då jag sade "Goddag" till en förbipasserande man istället för "Godkväll", trots att jag nästan bara pratat och lyssnat på franska hela kvällen. Jag säger mycket fel när jag pratar vanligtvis också, men det här kändes bara pinsamt. Sen var det förresten något sjuukt gammalt musikprogram på på tv:n inne på puben, med både nostalgisk och bisarr musik. Mest bisarr.

Imorgon blir det nya äventyr! Men får inte glömma bort att sova så att jag blir frisk på riktigt snart! Gros bisous världen!

Kommentarer
Postat av: Kent Jonsson

HejJasmin Tråkigt med handen. Fick du mitt SMS med koden?

2012-03-31 @ 09:40:05
Postat av: Andrea

HAHA, kan man ha en svensexa utan själva "huvudpersonen"? XD Känns ju mest som en ursäkt för att få stöka till lite. Man skyller på sin polare som ska gifta sig, även om han inte är där. Haha!

2012-04-02 @ 00:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0