Eftermiddagsstek

Egentligen har jag inte så mycket att säga, men tänkte ändå stoppa in ett inlägg. Har känts lite innehållslöst de senaste inläggen, och jag får väl fortsätta på den ledden.

Idag kände jag för att stanna kvar på ridskolan och titta på Violettes ridlektion. Jag har bara gjort det en gång tidigare, och det var i början av säsongen. Jag bestämde mig den gången att det skulle vara den första och sista. För mig är det något som känns otroligt plågsamt att titta på nybörjar/grundnivåer. Jag vet inte vad det är riktigt. Men den här gången så gick det jättebra faktiskt! Violette var väldigt duktig på hästryggen. Det som jag blir väldigt fundersam över var dock att de smått börjat gå in på framdelsvändningar, när de knappt kan ta en proper galoppfattning. Märkligt. Är inte detaljer såsom hur man korrekt använder skänkeln viktigare än hur man utför en "onaturlig" rörelse?

Annars hann jag ut en stund i solen idag. Inte någon värst längre stund, men pytteliite färg kanske jag fick ändå. :) Eller så är jag bara bra på att övertala mig själv som vanligt. Det tråkiga är att det alltid är lunchtid under solens mest effektiva timmar, så det blir inte mycket tid till att bättra på brännan. Men på fredag ser det ut att bli upp till 18 grader, så då ska jag försöka steka på fläsket ordentligt! Nu känner jag för att spela Sims, eller Heroes. Eller kanske bara en klassisk Betapet. Jag får se! À bientôt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, du snackar grekiska i mina öron. Förstår inte vad hon säger!?



Och Åh. heroes <3 Heroes-lan i sommar eller!?

2012-03-15 @ 16:16:53
URL: http://liteanteckningar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0