FÅR JAG ÅKA HEM NU!?

FYFAN VAD JAG HATAR DET HÄR JÄVLA LANDET!! Ska det vara så jäääävla svårt att folk ska vara civiliserade?! Där går jag, på väg hem efter vad som känts som min bästa promenad hittills, hittat massa nya ställen o.s.v. och när jag är 200 meter hemifrån, så springer en GUBBE ikapp mig, och TAFSAR MIG PÅ ARSLET. Jag blir chockad och stannar för att putta bort honom, och går raskt vidare. Jag vänder mig om för att kolla på honom igen, och givetvis har han dragit ner byxorna och visar sina genetalier. Jag ger honom nonchalant fingret och traskar vidare som om jag inte brydde mig. Men det gjorde jag. När jag kom hem och berättade vad som hänt för pappan så började jag lipa.

Varför, VARFÖR just jag?? VAD FAN ger DIG rätten att TAFSA på MIG!?! Är det för att jag har träningstights på mig? För att jag har en kurvig bakdel? FÖR ATT JAG ÄR KVINNA?!? Tack så JÄVLA mycket, ditt jäääävla svin. Fuck you säger jag bara, jag ska till polisen med det här.

Kommentarer
Postat av: Benji

Men usch då! Låt inte nån idiotgubbe vinna över dig. Du har inte gjort nåt fel och gubben har ingen rätt. Tyvärr är det väl inte jätteovanligt att nåt sånt här händer typ alla tjejer nån gång. Men "stand proud" med din kurviga bakdel och ta dina promenader som du alltid gör så kommer allt bli bra igen ska du se. :)

2012-03-10 @ 15:53:12
Postat av: Sandra

Bästa finaste Jasmin, vilket jävla äckel. Med all rätt att gråta och vara förbannad. Det är helt sjukt hur människor bär sig åt. Ska jag komma ner och slå ner honom? Skälla ut honom?



Att det ska hända på en så fin dag också. Vad fan, säger som Benjiboy, Stand proud. Har själv varit med om en del tafsare, det är inte acceptabelt. Vet att det känns så sjukt mycket mer obehagligt än man kan tänka sig.



Tack så jättemycket för din visit här, jag har verkligen njutit av att ha dig hemma. Har haft det så jädra mysigt underbara lilla jänta!



På snart återseende, snart kommer vi och hämtar hem dig igen från franskland:)

2012-03-10 @ 16:48:33
URL: http://liteanteckningar.wordpress.com
Postat av: Sandra

En grej till!



Imorse stod det några tjejer och snackade ute i trapphuset. Någonstans långt borta hördes de prata och det bubblade ur dom, de hade säkert haft en mycket trevlig kväll och natt tillsammans. Vi vaknade till och de stod fortfarande och pratade (jag vet inte om det var samma konversation, eller om några tjejer gått först och några andra gått senare men att de alla stått och pratat i dörren vid avskedet). Hursom, Vi vaknade och benji berättade att han vaknat av att de pratat men att han så lugnt och mysigt somnat om igen för att i sitt sömndruckna tillstånd tro att "jag trodde att det var Kajsa och Jasmin som pratade och sov skönt avslappnat vidare". Det tyckte jag var så himla gulligt.



Nån tror jag saknar att inte ha din ivriga trygga röst i bakgrunden längre.

2012-03-10 @ 17:00:08
URL: http://liteanteckningar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0