Inte den bästa fredagen kanske...

Till att börja med kan jag säga att jag åkt på en förkylning. Precis när jag lärde mig igår att immunförsvaret är nedsatt efter träning så åkte jag fast på den. Och det är en riktigt dryg förkylning också, sån där när man måste springa och snyta sig varje kvart för att det bara rinner och näsborrarna blir helt röda och börjar flagna. Skönt att det inte är någon feber i alla fall, och att halsontet har börjat försvinna. Men känner mig ändå väldigt hängig... Känns lite drygt att fara imorgon på ett sätt, för jag vet hur jobbigt det kommer att vara att gå runt på stan en hel dag när man är sjuk. Man kan inte riktigt njuta av det. Men det visade sig att Inga måste stanna hemma och vakta barnen på morgonen, så vi behöver inte åka sjukt tidigt i alla fall! :D Sen på kvällen blir det raclettemiddag med resten av gänget. Mmm!

Förutom det så har mitt rum även invarderats av myror. Inte så det liksom kryllar, men det är lite drygt när man ser en myra komma uppkrypande längst datorladdaren och upp på datorn... Och att man måste se var man sätter fötterna. Men det skulle tas om hand snarast.

Och allt för dålig har dagen väl inte varit, jag fick ju mina crêpes till slut. :) Har tagit hand om lite grejer som jag skjutit upp ett bra tag också. Quite frankly så känns livet ändå ganska gött just nu, om man tog bort förkylningen. Och internet kunde gå lite snabbare. Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0