Kalla mig stekar'n

Hej Sverige! Hahah, eller var som helst annars där det inte är så varmt som här. Sitter I DETTA NU och steker i solen, trots att klockan är halv fyra. Det är så jääkla skönt! Det börjar dock avta lite nu, men fortfarande otroligt fint, inte ett frickin' moln på himlen. Egentligen borde jag kanske packa, för ikväll ska vi iväg till Rouen, som ligger tre och en halv timme härifrån. Vi ska hälsa på några vänner till föräldrarna och äta middag med dem. Känns som en otroligt lång resa bara för det men, ja, det blir säkert kul. De säger att det är en fin stad med mycket historia, så jag ska ha kameran redo! Vi kommer tillbaka på söndag kväll/eftermiddag, så ni kommer inte höra från mig innan dess. Därför önskar jag er en trevlig helg! Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså.... fuck you! jag vill också ha sol :(

2012-03-17 @ 00:17:45
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0