Kämpa, lev, lär.

När jag satt på flygplatsen igår och fördrev tid så kom jag på ett motto för mig själv som jag ska hålla de nästkommande fyra månaderna. Jag ska kämpa och blicka framåt när det känns tungt. Jag ska leva när livet känns tråkigt. Och jag ska lära mig allt jag kan och av mina misstag.

Gårdagens resande gick bra. Sov väldigt lite, men man tar igen sig. Vaknade dock med ett oroväckande halsont i morse. Det har blivit bättre under dagen, så jag hoppas verkligen att det går bort. Tyckte mig dock se lite vita beläggningar sist jag kollade... Inte okey.

Näe, imorgon ser det ut att bli skiitfint väder. Så jag ska ta mig på en långpromenad innan frukost. :) Blir nog inget gym dock. Sen funderar jag på att låna en lättläst fransk bok, måste bara hitta biblioteket först. Men nu blir det annat! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0