Tänk vad lite sömn kan göra

Inatt sov jag riktigt ordentligt. Länge och bra. Och det gav resultat också, känner mig mycket bättre idag! Har gjort en nedskärning på nässprayen och gått från fem gånger per dag till noll! Jag säger som Kajsa, det är något magiskt som händer när man sover. Snart kanske jag kan börja promenera igen åtminstone! Men jag håller mig stilla än så länge, vill inte börja för tidigt.

För övrigt har det varit en väldigt fin dag. Känner att tiden har gått jättefort. Har även börjat kolla in lite lediga jobb på arbetsförmedlingen. De flesta har 31:a mars som sista ansökningsdag, så man kanske borde söka? Men egentligen är jag inte helt säker på när jag kan börja jobba exakt, så bäst att lägga det på hyllan och inte förhasta sig i något som man ändå måste säga upp sig i sen.

Innan middagen så lyckades jag bränna min hand ganska rejält. Pappan hade lagt mikrolocket på en varm spisplatta (dumt, mycket dumt...), så att locket hade smält fast i plattan. När jag sedan lyfte på locket följde hela plattan med och när jag skulle lägga handen under för att plocka bort vad det nu var som hade fastnat, så ramlade plattan precis ner i handen på mig. Jag greppade den som en tennisboll ungefär, alltså med hela handen runt den. Det visade sig sen vara ganska dumt, för nu har jag fyra fina brännmärken runt om i hela handen som bränner på fint, trots att jag stod och spolade med kallvatten. Kuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0