Hej igen!

Ja, här är det ju rätt dött. Men vem ska klandra mig? Jag har knappt tillbringat mer än några timmars sovtid hemma, så vem ska ha tid att blogga då? :) På torsdag bär det av igen, och det känns ändå lite bittersweet. Peppad på att fortsätta utöka mina franskakunskaper, på att få besök, se blommorna slå ut och njuta av en härligt varm sommar... Men på ett sätt har jag nästan vant mig vid att vara hemma nu. Jag har så mycket planer på vad jag ska göra när jag kommer hem att jag vill börja nu direkt. Lite klyven är jag. Jag ska ändå vara borta i hela fyra månader i sträck nu på sluttampen så att säga. Egentligen låter det inte så mycket, när Inga inte varit hem till Finland sen hon kom till Frankrike, vilket är i augusti.

Nåväl, nu ska jag kila vidare! Stökade förresten fram en gammal favoritklänning i garderoben idag som jag hade glömt bort. Trevligt! :)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej, jag är ju sämst på att svara på kommentarer, man måste typ trycka dem i mitt ansikte för att jag ska fatta att någon faktiskt har kommenterat!! Men nu kör vi!



Jag väcker barnen vid halv sju och skickar iväg dem till skolan vid åtta. Sen går jag hem och lagar lunch till mig och barnen och middag till hela familjen. Om det finns tvätt hänger jag den. Om det behövs städa städar jag. Sen har jag några timmar ledigt, försöker röra på mig lite haha men det är lätt att fastna vid denna djävulsmaskin. Sen kommer de hem vid 11-12 och Linnéa stannar hela eftermiddagen med mig. Mathéo går tillbaka till skolan 3/5 dagar tror jag det är. Sen hänger jag med dem, leker, gör utflykter osv, du vet ju haha du är ju au pair du med;) tills föräldrarna kommer hem vid 18-19. Hur ser en vanlig dag ut för dig?



Hur har du haft det i Sverige???? Har du med dig en massa godis och svenska guldklimpar eller?:D

2012-03-07 @ 08:49:10
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0