En helt vanlig onsdag sådär

Precis som vanligt så har det varit ridning och dans för Violette, och fotbollsträning för Valentin. Allt har flytit på himla bra. På väg hem efter ridningen så bröt dock Violette ut i ett totalt gråtkaos och utbrast att hennes favorithäst kanske inte ska gå kvar på ridskolan. Men hon återhämtade sig rätt snabbt ändå. Jag var även på lite grinigt humör i morse, trots att jag sovit fina åtta timmar. Men det vände rätt snabbt det med. Valentins kompis kom hit en stund på eftermiddagen också som Valentin och Violette kunde stoja på bra med. Så då har jag idag passat på att hänga extra mycket med Louise. Det känns skönt. Vi klickar väl i helhet egentligen bäst av alla barnen, och det kan väl bero på att hon är äldst. Det känns som att vi på senaste tiden glidit ifrån varandra lite, men idag var alltså en fin dag för oss.

Bland annat så har vi suttit och tittat på massa olika hemsidor med prylar. Allt från badrumsmattor, till chokladkakor och skor. Och hade det inte varit för Louise så hade jag inte funnit en annons på Tradera på ett par skor som jag för väldigt längesedan fått syn på och blivit kär i, men som alltså var slut på lager när jag såg dem för första gången och blivit besviken igen. Men nu har jag funnit dem igen, till salu! Så imorgon morgon lär jag sitta bänkad på Tradera och hålla tummarna.

Imorgon och fredag är det alltså ledigt, ska bli skönt. Imorgon ska vi hela familjen ut på långpromenad, typ klättra längst bergen och what not. Ska bli spännande! Och skönt att få röra på sig igen. Sen tar vi även med picknick att äta till lunch och HUR MYSIGT är inte det liksom!? Sen vankas det IKEA med Inga på fredag! :D PEPP! Får passa mig så jag inte kommer hem med mer prylar än vad som ryms i mina väskor hem. För har man börjat kika smått (i total extas, men samtidigt lite naivt) på lägenheter så börjar det även klia i inredar- och framtidsfingrarna. Något jag vet är i alla fall att jag kommer hem med köttbullar i magen! YÄH.

Här har ni raringarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0