Fredagsfräsigt

Ojojoj, vad alla dagar är sprängfyllda med sysslor. Och jag gillar't. Starkt. Här är en liten uppdatering om vad som hände med fredagen!


Ska man äta fint och umgås med fint folk så ska man klä sig fint också.

En liten titt i menyn.


Fördrinkar på det!

Åt den godaste oxfilén EVER!

Sedan var det mycket prat att ta igen.

Och appletinis som slutkläm.

Vid elva drog vi vidare. Vi hamnade på Corona, men där var det dåligt med folk, och dåligt drag. Men det var någon rappare som var där och uppträdde. Det var rätt kul, kunde ha varit bättre dock. Och sedan fick Andrea en stalker efter sig och allt spårade i slutet. Så slutet må kanske inte ha varit så gott, men helheten var det! Och jag blev bjuden på allt också! EN OTROLIGT bra present säger jag! Tack fina tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men heja, sexig brud:) Brudar!

Verkar som att du hade en bra kväll, det gör mig glad. De där två är ena riktiga keepers, var rädd om dem ;) Puss!

2012-05-07 @ 16:38:05
URL: http://liteanteckningar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0