Inför lördag förresten...

Tänkte påminna er om att jag drar till Paris på lördag. För att se Metallica med fina bror! JAPP! Det kommer att bli så jävla bra. Jag har nästan gjort alla förberedelser, utom att packa. Jag skakar sönder i mina händer just nu, jag vet inte om det är för att jag är nervös eller exalterad. Kanske både och. Upptäckte också tidigare i morse att vandrarhemmet vi ska sova på fått jättemycket dåliga kommentarer, om att det är smutsigt och så. Jag kommer bara sova där en natt, min bror två. Så det är väl inte så hemskt, men jag kunde inte undgå att få en liten panikattack. "Tänk om vi får sova i orena sängar?", eller värre, "Tänk om någon tar något av oss?". Eller värst, "Tänk om vi blir MÖRDADE!?". Nej. Förmodligen kommer allt gå superfint. Men jag velar om jag ska ta med mig egna lakan eller inte, bara utifall att det skulle vara supersnuskigt. Frågan är sen, hur mycket saker man orkar släpa på "bara för säkerhets skull", eller om man helt enkelt får ta skiten. Det är ju bara en natt.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men jasmin - sovsäckar?! Det hade ju varit perfekt alltså :) Sovsäckar, handspritsgel från bodyshop och ett glatt humör XD

2012-05-11 @ 23:20:20
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0