När barn är barn

Tjohej!
Ville bara uppdatera om att jag vann auktionen. Ja, fick skorna för 600 spänn + 65 kr i frakt. Skickade direkt till La Suède. Jag mailade dock ägaren igår och undrade om klackhöjd. Fick inget svar, men upptäckte ändå sedan att de var 14 centimeter! Haha, ja... Men är jag nöjd eller är jag nöjd? :D Sedan spelar det egentligen ingen roll hur seg försäljaren är på att svara, måste ändå vänta tills jag kommer hem för att få se skossingarna.

Sen kom jag på att jag glömde säga en grej igår. Jag skulle snabbhandla lite på vägen hem från ridskolan igår, så jag och Violette stannade upp vid en närbelägen affär. När jag skulle parkera kom jag dock liite för nära väggen och råkade bumpa in i den. (Vad är grejen med att jag kör så otroligt obrytt med familjens bil nuförtiden?) Det hände inte ett skit med bilen dock, vilket var skönt. Och då kände jag att det lika gärna kunde vara en liten hemlis mellan mig och Violette. Även om bilen inte tog skada så känns det pinsamt att ens nämna det. Känns som att jag bara skulle göra dem oroliga också. Nåväl, hon sade att hon inte skulle säga något. Sedan, när vi sitter vid middagsbordet och äter så säger hon högt "Jasmin, jag ska inte säga vad som hände med bilen idag!" ... Really? Du var tvungen? Mamman kollar upp på henne och säger "Vadå, vad hände med bilen?". Jag hade förväntat mig ett svar som "Nej, ingenting!", men så svarar hon "En grej!". Tack för den. Aja, barn är barn. Det var glömt rätt snabbt ändå. Om ingen läser det här nu vill säga. Det är lugnt, jag gör inte om det!

Snart ska vi ut på den där långpromenaden jag snackade om, så måste sticka! Ha en fin kristihimmelsfärdsdag!
Känns skönt att slinka ner i träningstightsen igen. Det var sex veckor sedan sist. Och nej, vi ska inte springa. Vi ska gå. Men jag gillar att se lite satsig ut.

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHAHA, jag dör åt violettes kommentar. Typiskt barn. "JAG SKA INTE SÄGA DET SOM HÄNDE MED BILEN IDAG". Haaahahaha. Jag dör lite.

2012-05-18 @ 01:59:38
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0