Om varje dag var som denna

Imorse vaknade jag och var så jääkla utvilad. Kändes hur skönt som helst. Kunde gå upp och känna mig helt avslappnad. Ingen stress alls. Jag och Violette började med hennes läxor direkt efter frukost. Vi fortsatte sedan lite senare under eftermiddagen. Det är inte lite vi gjort heller. Herreje vad den ungen måste ligga i i skolan. Under nästan hela eftermiddagen så spelade jag, Violette och Valentin också "Just Dance 3", till Wii. Jag tror jag ska köpa det spelet när jag kommer hem. Det var hur roligt som helst! Och otroligt utmattande. I alla fall om man är entusiastisk som jag och vill göra exakt som datorn visar. DÅ blir man svettig kan jag lova. Vi alla tre var tvungna att duscha efter vi spelat klart, haha! Men så jäkla roligt vi hade.

Om varje dag var som denna så skulle min franska vara grym, jag skulle ha noll fett på kroppen, och tiden skulle kännas som att den gick tre gånger så fort. I like it.

Nu blir det snart middag! Undrar vad vi ska äta. Jag hoppas på något ordentligt, eftersom vi åt pasta carbonara till lunch. Och det blir mer av en "blanda själv-rätt" än en gemensam måltid. När den ena inte gillar ägg, och en annan inte gillar bacon eller ost så är det mest bara att koka pasta och steka bacon och ställa fram resten som självservering. Hungrig är jag i alla fall efter all dagens shakin'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0