Paris, j'arrive!

Så himla peppad, men så nervös på samma gång! Imorgon gäller det, tåget går klockan 11.38 från stationen - mot Paris! Jag har skrivit ut karta, tagit ut pengar, skrivit ut alla papper som behövs för att checka in på rummet och packat (nästan) allt! Har dessutom kollat upp maassa grejer, såsom hur man tar sig till Stade de France o.s.v., så nu är jag beredd på nästan vad som helst.

Jag sov jätteoroligt igår natt, vaknade hela tiden för att jag drömde att jag försov mig till imorgon. Men nu åker jag ändå hemifrån rätt sent, så det borde inte hända. :D Men för säkerhets skull ställer jag ändå ett dussin larm...typ.

För övrigt har jag absolut inte orkat vara så engagerad idag. Jag är så trött på allt småsyskongnabb. Har mest bara ryckt på axlarna och förtsatt städa eller vad jag nu hållt på med för stunden när någon kommit och gnällt på någon annan. Är så otroligt trött på att barn, eller helt enkelt bara folk i allmänhet, ska vara så dumma mot andra. Med mening liksom. Säga dumma saker. Jävlas. Störa. Förstöra. Förnedra. Jag är så jävla glad över hur jag uppfostrades, så sjukt jävla stolt över att jag blev den människa jag blev. Tack fina mamma och pappa. ♥ Ni gjorde det bra.

Men nu över till något annat kvällsbestyr, sen måste jag försöka sova. Paris, j'arrive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0