♥ R.I.P Krissy Mitchell ♥

Jag vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget, ingen som ser det här träffade Krissy.

Hon var en väldigt tyst tjej, med en rolig kreol-dialekt, som alltid gick hem tidigt. Jag lärde aldrig känna henne särskilt bra på grund av det. Men det jag vet är att hon var en fotbollsfantast, och en underbar tjej. Alltid glad. Och även om jag inte stod henne nära, så är en förlust alltid en förlust, och man blir ledsen. Det är så människan fungerar. Hon hann inte ens åka tillbaka hem och träffa hennes nära och kära i Trinidad & Tobago innan hennes bortgång...

Jag vet inte vad som hände med henne. Jag satt länge och väl och försökte hitta någon slags förklaring. Någon sade något om att "jag visste att hennes sjukdom var allvarlig, men jag trodde hon skulle ta sig igenom den". Någon annan förklarade att "she fell hard and ended up in a coma". Men jag är inte så säker på att hon "föll" bokstavligt talat. Jag vet bara inte. Det jag vet är att hon kommer att vara saknad.

To Krissy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0