Trevlig helg allesammen!

AAH, paniken. Är jättestressad över om jag verkligen fått med mig allt jag behöver inför helgen. Jag ska gå och hämta Violette från skolan om en stund, sen ska jag gå direkt till tågstationen. Dessutom så bad jag om att få min lön nu innan helgen då jag har 0,0 euro kvar typ, men såklart så glömde pappan ge mig dem igår kväll, haha! Så han är på väg hit nu och ska ge mig lite cash.

Idag har jag för övrigt hunnit med en del. Och det har varit skitfint väder. Har solat och målat naglarna bland annat. Och ätit jordgubbar. Som framgår på bilden.

Nu ska jag dock kolla igenom väskan en sista gång och panika lite till. Kommer hem igen på söndag klockan nio på kvällen ungefär, så lär ju lägga in ett fetinginlägg då. Trevlig helg allesammen! Och missa inte Eurovision Song Contest imorgon! :D Jag lovar att rösta på Sverige.

Har även kunnat årsinviga mina sommarskor de senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0