Kort sammanfattning

Nu är jag här igen! Har knappt öppnat min dator för mer än att lyssna på musik av två anledningar; jag har haft alldeles för mycket att göra de senaste dagarna och jag har dessutom mått ganska halvkasst. Men nu har jag tid som sagt. Och har fått sova ut ordentligt.

I lördags så stökade jag på här hemma, förberedde inför söndagen. Sen var det middag med lite familj och släkt. Här är lite bilder!

Åt nog den bästa smörgåstårta jag någonsin ätit.




-----

I söndags var det först fika med vännerna, de som kunde komma i alla fall. Det var väldigt fint, även om självaste tårtan blev ett ganska stort misslyckande. Men den blev god i alla fall, insidan som räknas. Tack till alla som kunde komma! ♥ Blev inte så mycket bilder tagna dock.

På kvällen fick jag sedan agera gäst hos en annan fin människa och jag blev bjuden på hemmabio med snacks och mys. Väldigt fint. ♥

----

I måndags blev det lite slappande och matlagning hos fina bror för resten av familjen. Vi bjöd på lax i ugn, fetaostkräm och matvetesallad med sparris. Gött säger jag bara. Sen hade mamma tagit med sig en tårta. 

-----

Igår var det mer häng hos bror min igen. Mycket slappande, tv-spelande och "Vänner". Kunde inte varit bättre. Dessutom anordnades "tacos light" till middag, det vill säga grönsaker och dip! :D
För att inte glömma, middag sponsrat av Vanilla Coke...

Och efterrätt såklart, Ben & Jerry's. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0