Släpp fångarne loss, det är vår!

Ja, nu kan jag officiellt säga att det är vår här. :) Jag såg knoppar på träden när jag var ute och gick i morse, och inte nog med det så har det som varmast varit 20,5 grader idag!! Helt sjukt. Om jag får klaga på något så är det lite jobbigt när man är ute och går på morgonen, för solen är då precis rakt i ögonen. Men det är bara att kisa och njuta! Känner att jag kanske borde försöka övertyga min hjärna om att det faktiskt är okey att ha på sig shorts nu, även om det är mars och mina instinkter säger att det fortfarande ska vara vinter. Men nuförtiden går jag ändå mest bara runt i träningstights då jag går från att promenera på morgonen och sedan gymma på eftermiddagen, och sedan inte kunna duscha förrän tidigast halv sex.

Idag drog jag mig själv till gymmet, även om jag helst hade velat ligga och jäsa i solen och bättra på brännan. Men man bygger inga muskler av att jäsa! Så istället för att svettas i solen så svettades jag på gymmet. När jag sen var på väg hem efteråt kände jag att jag var heeelt slut. Så jag kastade mig bara in i köket för att snabbt kunna fylla på mina energinivåer. Det fick bli en bananmacka och ett glas mjölk. Låter det konstigt? Om ni inte har testat det redan så föreslår jag att ni gör det nu. Rostmacka, smör, skivad banan, lite honung. Oväntat gott.

Nejni, på lördag bär det förresten av till Reims igen med Inga! Har inga direkta planer på att köpa något förutom kanske ett schampo från Body Shop. Vill mest bara hänga på. :D Kommer vara skitfint väder där också på lördag! Hihi! Ser framemot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0